Zlatan

Alla vet väl att Zlatan gjorde mål igår, ett snyggt sådant med... Alla vet att Zlatan är en av de största... Och efter hans ständiga sågningar ang. Aftonbladet så vet alla vid det här laget att Zlatan inte direkt hyser ngn sweet love till Aftonbladet, han har inte gett nåfgra intervjuer eller svarat på deras frågor på 4 år!

Vad gör Aftonbladet då? Jo de slänger ihop en 50 sidor tjock bilaga om BARA ZLATAN :-) Snacka fjäsk!!
En bra och rolig bilaga har de lyckats med dessutom. Good for them! Men vad tycker Zlatan?





Kommentarer
Postat av: Tina

zlatan är bland det töntigaste som finns anser jag, fattar inte att nån är intresserad av honom i huvudtaget.. visst bra på fotboll men måste man be till honom för det??usch



kram



Tina

2008-06-11 @ 13:37:18
Postat av: liah

haha, jag tycker han är rolig jag :-)

2008-06-11 @ 15:24:37
Postat av: Tina

ja men det tycker inte jag ;)

2008-06-14 @ 00:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0