10 år

Det är ju lååång tid... 10 år låter iaf som hemskt lång tid. Men vad har vi hunnit med? Blivit vuxna och skaffa familj har en del av oss, vissa kanske varken hunnit med det ena eller det andra? ;-) Vi får se ikväll!!
Återträffen för 1998 års högstadiestudenter går av stapeln ikväll och shit vad gammal man känner sig helt plötsligt... fast mina arbetskamrater tittade lite snett på mig när jag sa det... de har väl snart 20 och 30 års jubileum.. osså kommer en snärta på 25 år som känner sig gammal ;-)

Spännande kommer det bli iaf, även om jag skippar själva middagen och festen.. nöjer mig med att dyka upp på news faktiskt. Är ju mest nyfiken på min klass + parallellklasserna från Kastalskolan så det känns som att det räcker med förträffen. Säga hej och vara nyfiken, mer min grej ;-)

Hade varit skitkul om min klass i Vårgårda (9an) hade tagit sig i kragen och oxå fixat en 10års jubileum, men nej nej... de träffar tydligen varandra titt som tätt så de var inte så nyfikna... blir kanske så i ett mindre samhälle...
Får kanske söka upp några i sommar när vi åker ner istället... pubafton med minnen av klassresan till kreta och andra galenskaper... fan va kul det vore!

Men, nu var det ju Östersund som gällde... 10 år... galet!!



Kommentarer
Postat av: Mari

Jag skulle också ha gått men hade inte råd så jag skippade det.. men hade ju varit tokigt kul att få träffa alla...ångrar mig nu faktiskt... men det är ju så typiskt mig...

2008-05-30 @ 18:57:03
Postat av: liah

mari jag undrade hela kvällen varför du inte kom..! men vi kan ta en utekväll någon gång framöver istället :-) och du, KOM IKVÄLL!!

2008-05-31 @ 11:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0