Åh Matthew..?

Haha, efter så mkt prat om "världens 10 snyggaste" "om du fick välja 5" och vårt eget prat här hemma om vilka man tycker är så där extra heta så måste jag ju publicera min egen hetinglista. Johan tror ju for gods sake att Vin Diesel förgyller mina drömmar...! :-S
Skulle iaf förbereda genom att leta bilder på mina hunkar för att motivera mina val. Kan avslöja på en gång att Matthew McConaughey är en av dessa hunkar... men vad tror ni hände hände när jag letade upp en motiveringsbild???


Plötsligt var han inte lika het....



Lägg gärna inte märke till skrevet på mittenbilden oxå... Haha!
Varning för att bli diskad efter dessa bilder....



Kommentarer
Postat av: Helen

Oj, hej kompis... Det va inte illa du...;)

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden, du har vrit saknad:) Ha en fin helg!
Kram!

2008-05-30 @ 15:31:02
URL: http://www.mittvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0