Barbecue

image12


Ikväll var det ju den årliga grillfest en på mitt jobb/Emils dagis. Jag valde att gå som förälder istället för att komma som "fröken". SÅ skönt att sitta ner och inte ha nååågot ansvar ;-) Vi grillade grillspett med korv och coctailtomater, och till det åt vi både potatissallad och fetaostsallad och mums vad gott! Och vilket sjukt härligt väder! Perfekta grillfest vädret ju :-) Nu vågar man ju hoppas på sommar!

Blir mera grillfest i helgen och visst har vi väl blivit lovade fint väder då med va? Jag känner mig visserligen fortfarande matt sedan lördagen/söndagen som var, men det kan jag tänka på efter denna helg. ;-) Bättre att ha roligt medan det erbjuds så kan man ha ågren sen över varför man drack två helger i rad. Låter det som en plan?

Kan du lösa denna rebus? ;-)  +  Humor humor...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0