Beach 2008

image7

Klart man vill bli sommarfräsh och fin nu när sommaren står runt hörnet. Jag drömmer om att vara brun och fläckfri, att kunna gå i shorts och linnen utan att oroa mig för att ngn ska påpeka min hudsjukdom...
Och det slog mig ikväll att det ligger hos mig... Jag SKA bli sommarfräsh lagom till midsommar :-)

Efter Greys Anatomy väntar ett bad med diverse efterföljande behandlingar. Att ta hand om sig själv liknar mera ett projekt mitt i allt annat nuförtiden, men varför? För att man väljer att ha det så. Men nu väljer jag att lyxig kroppsvård är vardag. Vet att jag tjatat om det förut, men mera vardagslyx tack :-)



Kommentarer
Postat av: Tina

Beach 2008... well... jag behöver inte tänka på att hålla in magen i allafall :P

2008-05-21 @ 23:30:55
Postat av: marty

du är fin

2008-05-24 @ 10:57:24
URL: http://snicksnackmedmarty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0