Från trött till pepp.

Uuuuhh.. så äckligt trött... Öppnade dagis kl 6.30 i morse och sov 4 timmar... så så många andra dagar senaste veckorna... Är helt enkelt sämst att lägga mig på kvällarna, och såklart himla osmart med... Med lite bättre självdisciplin så kunde jag ju gå och lägga mig senast kl 23.. och vakna utvilad!! Får se om jag kan vända lite på vanorna så jag blir piggare snart!  Att lägga sig mellan 01 och 02 på vardagar när man börjar jobba mellan 6-7 är inget hit. DONT TRY THIS AT HOME!

Anledningen till att jag suttit uppe senaste veckan är för att jag skriker efter lite egentid.. Och tyckte jag var smart som löste det så att jag var vaken när familjen sov, haha! Nej, ska ta och göra ett uppryck när det gäller det här med egentid, har inte alls prioriterat det tidigare och det börjar ta ut sin rätt. Behöver jag nämna att jag ser fram emot helgen?! :-) Har planerat in saker som bara är roliga både fredag och lördag och på söndag är det ju dessutom mors dag! En härlig helg som inte kunde komma lägligare!


Kommentarer
Postat av: Elin

Egentid är du värd och se till att ta den, inte bara på nätterna :-)

Kram!

2008-05-21 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0