Here we go again



Har saknat att blogga samtidigt som det har varit en välbehövlig paus. De där gångerna man kommer på "det måste jag skriva sen" har jag inte kunnat göra det och de gångerna jag känt att jag inte orkat blogga så har jag kunnat strunta i det ;-)

Jag är en person som lätt får presationsångest... absolut ingen utvecklad skräckvariant utan jag brukar bara sparka bakut så fort jag känner att saker och ting blir ett krav. I vanliga fall brukar det bli disken som får lida, men förra gången var det bloggen som rykte istället.

Den här gången ska jag stunta i att prestera ngt, jag bloggar helt enkelt, rätt och slätt, på mitt sätt :-) På mitt initiativ ;-) Då ska det nog bli ordning!

Välkommen tillbaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0