Sol

Det blev ju härligt väder idag ändå :-) Som jag längtar efter lite sol! De som känner mig ordentligt vet ju att jag knappt kan le om inte solen skiner ;-) Får sån energi och blir lycklig ända ut i tårna (hur man nu blir det??).
Att jobba på en förskola är en fröjd när solen skiner och jag blir inte det minsta avundsjuk på folk som jobbar inomhus, trots att de ofta har högre lön än en kommunalarbetande ickeutbildad barnskötare :-P

Har fått jobba rätt mycket senaste månaderna, och det känns riktigt skönt! Bara att få göra ngnting och ha något som bryter av vardagen lite. Blir mindre huvudbry och mindre stök hemma, me like! Å andra sidan så blir annat lidande istället, som det här med lärlingsplatssökandet, men än har jag inte gett upp! Har några flugor utlagda och hoppas såklart att det ska nappa ngnstans!

Johan slängde ihop gooood middag medans jag låg och lyxvilade. Fläskfilé och pommes med bea och ädelostsås. Jag skippade det sistnämnda, men visst lät det väl iaf lite gott? Åt mängder och har fortfarande paltkoma! Nu väntar jag på Desperate Housewifes som så många andra av er. Tisdagkvällar är bra härliga!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh you´re back... toppen! Puss

2008-05-20 @ 21:09:16
Postat av: Elin

Välkommen tillbaka i bloggsfären :-) Bilder på din fina uppsättning finns i bloggen!

2008-05-21 @ 07:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0