Stekt

image31


Nej ska inte tjata mera om grillning just för tillfället, jag känner mig bara stekt efter den här dagen! Helt otroligt vilken värme och sol... Nästan varit ute lite för mycket tror jag.
   Jobbade mellan 10.30 och 13.30, lagom kort dag va!! Känns nästan dumt att gå dit så få timmar, men de gör verkligen skillnad i slutet på nästa månad. Iaf så var vi såklart ute hela tiden, barnen lekte med vatten och sand, vilket resulterade i värsta lerkalaset... men det svalkade säkert!! Kan elefanterna kan väl vi?
   När det var dags att gå hem ville inte Emil gå hem, han hade fullt upp med att leka med L, så vi ringde hans mamma och frågade om vi fick ta med oss honom hem och hon blev bara glad för det :-) Tack för lånet M! Väl här hemma fortsatte vi med uteleken, åt mellanmål och busade. Verkligen superhärlig eftermiddag!
   Emil har visat nu två dagar i rad att han inte riktigt pallar solen, detta genom att kinderna blir så röda att de ser ut att börja glöda! Jag smörjer in honom med SPF 50+ minst varannan timme, men han blir lika röd ändå... Lär ju bero på att de blir varma, och inte brända som jag trott, för bara vi varit inomhus en timme senare så är allt det röda borta. Tur det, hemskt att bränna sig i ansiktet ju! Blir mycket vattendrickande iaf...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0