Julen

...är här :) Syns dock inte hemma hos oss... Julgardinerna ligger kvar i skåpen och skriker efter att hängas upp, men inte hinner jag... dessutom ska två gardinstänger hängas upp... Julkorten ligger halvfärdiga och blänger på mig för att jag inte har tid med dem... Alla juleljus som aldrig blir tända sprider ingen glädje de heller...

Men... jag orkar inte stressa mera... Lite smått trött på att inte hinna med.. och trött på att ensam tampas med alla jul-måsten... tänker jag lägga av, en vecka före jul så ger jag upp... det enda jag ska fixa nu är julklappar till barnen, och OM jag hoinner något utöver det så tänker jag vara glad för det.. men inte lipa över det jag inte hinner.

Ja ni läser rätt, jag tänker välja att vara glad och stressfri. Jag tänker skita i att det ser ut som en mörk och tråkig höstdag i vårt vardagsrum...

Julen ska handla om värme, kärlek, glädje och frid... Jag tänker fira jul med min kära familj och glädjas över lyckan att ha två fina och friska barn, det ska min jul handla om!! De små liven är inte så lite att vara glad över vill jag lova!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Good thinking ;) slappna av o njut o be om hjälp ;) Puss på er

2009-12-16 @ 06:53:16
Postat av: Camilla

Instämmer med föregående talare:-) God jul

2009-12-16 @ 23:00:22
Postat av: elin

men yes, den bästa strategin ever! Bra!

2009-12-16 @ 23:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0