På med finstassen!

Ikväll är det kalaspartaj! Svärfar fyller 60 :) Vi ska fixa lite ärenden, sedan åker vi och kalasar hela kvällen :) Jag kommer hör och häpna i en av klänningarna :) En svart slimmad knälång klänning med en bar axel. Bäst sitter den om jag pumpar ur ordentligt så det kommer bli långa toa-pauser med min nya bästis The pump :)

Ska fundera på om jag vågar ha på mig de höga pumpsen oxå... Men det känns mera tveksamt.. även om det vore grymt snyggt!

Meja blir söt i strumpbyxor och rosa klänning med matchande hårband, Emil blir stilig i vit skjorta och grå stickad tröja och Johan, ja han får hitta på ngt själv, för även om jag är duktig på att tell him what to do så får han oftast klä på sig själv ;)

Det ska bli sååå roligt med lite festligheter, känns som evigheter sedan! Och ska bli superskoj att vi visa svärfar den uppskattning han förtjänar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0