Tidig kväll

Ja dra på trissor, det verkar som att min lilla nattuggla till dotter gjort tidig kväll denna afton! Annars brukar hon vara som piggast och gladast mellan 23-01. Men nu åt hon knappt halva flaskan innan hon knoppade in, och efter jag trugat i henne en skvätt till så sover hon nu som en stock sedan kl 22.30 :O

Dagen idag har varit lugn... jag tog föregående inlägg på allvar och struntade i stressen. Har tvättat lite kläder och annars bara tagit hand om mina kära små barn. Myst lite extra med Emil har jag gjort med. Stackars pojke som fått stå lite åt sidan sista tiden... När jag inte haft Meja i famnen så har jag städat och stressat, Emil har fått vänta och vänta och vänta... usch vad hemskt!!! Men idag har vi busat med webkameran, han har blivit klippt (!!), vi har mysfikat, åkt skidor ute på gården och såna roliga saker.

Imorgon blir det en stadstur... OM jag vågar mig ut i kylan vill säga... 21 jävla minusgrader!!! Hujedamej! Men klappar ska inhandlas, och jag borde passa på utan Emil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0