Två minuter i elva sitter Emil i

c5bd7a8a6d13a24eb99c31538b08b8.png

 

Två minuter i elva sitter Emil i badet. Jag försöker få Meja att somna i sin säng, går till skötväskan för att hämta nappen, hittar boken ovan och det slår mig: JÄVLAR vi har ju tid nu kl 11 på bvc!! Sliter upp emil ur badet kastar på honom kläder och medans han sväljer en lussebulle i princip hel(!!) så viker jag ihop Meja i sin overall. Ut fort som kvickt, upp med Emil på vagnen och springer till bvc. Vi är framme 8 minuter över... MarieLouise skrattar : ni har ju tid på måndag?

 


Kommentarer
Postat av: tess

Ha ha så typiskt dig ;P (o mig med för den delen ;) ) Puss på er...

2009-12-18 @ 13:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0