I'm alive!

Här har det inte skrivits så mkt senaste dagarna... det beror på att jag igår kväll kom hem från sjukhuset efter att ha spenderat två nätter där... Inlagd på KK för endometrit. Hade faktiskt tre riktigt mysiga dagar där med lilla Meja :)

Nu är vi hemma igen och jag mår bra. Käkar antibiotika veckan ut och är ordinerad vila sen ska det väl vara lugnt hoppas jag. Kan skriva lite mera om saken en annan gång, nu vill jag sjunka ner i soffan och önskar innerligt att Emil slutar skrika från sin säng innan jag rymmer hemifrån tillbaka till sjukhuset. Att komma från en otroligt lugn tillvaro, där människor nästan viskar när de pratar med varandra... för att komma hem till denna lägenhet är helt öronbedövande! Johan har ju kanska kraftig stämma, Emil har aldrig varit särskilt tyst eller lågmäld... datorn surrar hemskt och tvn går jag och sänker stup i kvarten... men det är ändå härligt att vara hemma igen ;)

Kommentarer
Postat av: Miih

Välkommen hem gumman! =)

2009-11-08 @ 21:24:03
URL: http://miih.blogg.se/
Postat av: Tina Wedin

aj vad ont det lät, hoppas du blir bra nu:)



kram

Tina

2009-11-10 @ 13:59:58
URL: http://tinawedin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0