Morning!

Klev ensam upp med två barn i morse, för första gången någonsin. Emil vaknade innan Meja, så jag tänkte mysa lite ensam med honom, och Johan satt vid datorn halva natten (i behov av lite egentid måntro? :P) så han fick sova lite längre.

Meja vaknade redan 15 minuter efter jag och Emil klivit upp så det blev en kort mys-stund, men välbehövlig :) I alla fall så måste jag få skryta lite om mina skills som tvåbarnsmor ;) Jag trollade fram gröt- och smörgåsfrukost med Meja på armen, samtidigt som jag konverserade med Emil, samtidigt som jag röjde undan i köket  och samtidigt som jag samlade ihop en maskin med tvätt som nu står och går, precis som diskmaskinen. Och allt detta med bara ETT missöde... Jag missade att ställa kaffekannan på plats i bryggaren när jag startade den ;) Men som tur var upptäckte jag det i tid, så vi fick ihop två koppar kaffe ändå lagom tills Johan vaknade :) Yey, ,det kanske kommer funka det här ändå?? :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det kommer att gå galant:-)

2009-11-03 @ 13:01:30
Postat av: Tina Wedin

Hur mycket gick du upp? Det ser inte ut som det var många kg..hur gjorde du för att inte gå upp så mycket?



Jag gick upp 23 kg..vet att det var mest vatten men visst var det inte bara det..vill helst inte gå upp så mycket igen vid kommande grav



kram

Tina

2009-11-05 @ 23:57:13
URL: http://tinawedin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0