Dresses and skirts

Jag har pysslat hela dagen med att vika in kläder i garderoben... fan vad roligt det är! Det blir så fint!! Jag har absolut ingen aning om hur tusan alla mina kläder fick plats i min 60 cm's breda garderob innan... nu tar de all plats i 150 cm garderob! Eller nej just det, de fick ju inte plats, det var därför hälften låg slängt på golvet, över sängkanten, på stolar.. och  det var därför min garderob rasade en dag när jag försökte trycka in allt på 60 cm's yta... NU är det underbart att titta in i garderoben! Till och med att vika trosor är roligt!!! :P

KLurar just nu på vad vi ska äta till middag... får se vad det blir, för ännu har det inte trillat ner ngn polett...

Pratade med min mormor nyss. Tror att jag och Emil åker till henne och morfar i morgon(eller fredag) beroende på hur vi känner oss imån bitti. Tänkte åka förbi och vaccinera oss först om inte modet sviker. Men faktiskt tror jag att instinkten att skydda bebisen från grissjuka överväger rädslan... Kan iaf säga att det lutar åt vaccination!

Ska bli roligt att träffa momma och moffa igen. Har inte träffat dem sedan morfar fick en liten propp i hjärnan ett par månader tillbaka. Nu är han så stort som återställd, med vissa funktionsnedsättningar förstås, men inget allvarligt, så jag är glad både för hans och mormors skull att han är såpass pigg och kry som han faktiskt är! Hemskt att det dröjt så länge sedan vi sågs sist, men morfar var slö och trött och orkade förståeligt inte med ngt 3-åringsbesök som läget var i början, men nuså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0