Födeledagskvällen

Så här stod Emil och dansade till Elvis på Bishops igår kväll :D Hans miner och svängiga moves gjorde att både jag och Johan skrattade tills tårarna steg i ögonen. En välkommen skrattfest :) Fick lov att fråga Putte om vi störde de andra gästerna, men han sa bara nej och hakade på Emil och gjorde några moves han oxå ;)

Jag åt Lamminnerfilé med svamprisotto och frästa grönsaker och rödvinssås. GUDOMLIGT!!!!! Köttet var så mört att jag inte ville att det någonsin skulle ta slut, och deras risotto var ju så god att man inte kunde sluta äta :O Sist vi åt middag där så tog jag Tournedos, eftersom jag älskar kött, och det var helt klart otroligt gott, men lammet är fasen godare!! Att rekommendera! Johan åt deras burgare, och den såg inte heller fy skam ut... Jag kunde inte låta bli att smaka lite av varje på hans tallrik ;) Emil åt pannkakorna med stort nöje oxå. Tycker verkligen att det är toppen att han får en egen meny med teckningar och kritor, så han kan sitta och rita medans vi väntar på maten/dricker kaffe efteråt.

Och jag behövde inte bjuda mig själv, kanske är värt att nämna ;) Johan ska ha cred för att han gav mig både världens godaste middag, en trevlig kväll med mina älsklingar och jättefina presenter (bl.a presentkort på Parelle och en grym pälsmössa ;)) Jag fick verkligen en jättefin födelsedag <3

Kommentarer
Postat av: marty

hahahah världens coolaste emil! :)

2009-10-27 @ 13:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0