Födelsedagen

Jo, på måndag fyller jag ju år oxå, hela 27 år, dagen innan bf ;) Blir intressant att se om jag får ngn kalas-födelsedag eller ej, kanske är upptagen med att fokusera på andning och sånt istället?

Min snälla mamma har skickat upp ett paket som jag ska spara till måndag, gulligt gjort! Själv har jag inte tänkt alls på att jag fyller år.. all fokus ligger på kommande förlossningen och bebisen. Min present får ligga i bb-väskan till måndag iaf :P

En fin present jag kommer få i år är sovmorgon! Och jag är till och med så snäll att jag delar med mig av denna fina sovmorgon till ALLA!!!  Natten till 26:e så ställs klockan fram en timme, hihi, och jag hoppas lite försiktigt att Emil oxå hänger på erbjudandet att dra sig lite längre på måndag morgon. We'll see!!

Här hemma blir  det nog inget planerat kalas med tårta och så... om vi är hemma och inga känningar av bebisens ankomst så får vi slänga ihop ngt lite snabbt, men jag vill inte planera ngt mer avancerat och bjuda hit folk då risken är stor att det hela går i stöpet. Men OM det blir tårta så hör jag av mig till eventuella tårtätare! :)


Kommentarer
Postat av: marty

men.. vet du? jag tror att jag läst att det e natten den 25:e 03.00 som man ställer fram klockan.. jaja, man blir aldrig klok på det där med att ställa fram och bak klockan. sova får vi ju iaf vilket det än blir.. om du inte ska trycka ut en bebis vill säga ;P

2009-10-21 @ 15:08:57
Postat av: Sofie

Jag får alltid ner en tårtbit eller två! ;) Så om ingen bebis knackar på dörren får du gärna hojta till på måndag. :) Grattis i förskott för övrigt! :)

2009-10-21 @ 19:19:57
Postat av: liah

Haha, ja jäklar du Martina, det är ju DU som får bjuda oss alla på sovmorgon ;) Jag som tänkte fel, att det var på kvällen den 25:e vi skulle ställa fram kl inför den 26:e :P

Jag kan ringa på söndag morgon och kolla så du inte glömt att du får sova extra länge? Nehe, var det inte önskvärt efter er superfödelsedagsfest...? ;) Hihi, nej som födelsedagspresent ska jag låta dig sova så länge du vill <3



Sofie, ja klart! Men det lutar åt söndag isf, då vi båda är hemma(kanske) :)

2009-10-21 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0