Kapa luggen igen?

Ja jag undrar jag... nu har luggen äntligen växt ut... resultatet ser ni lite av i inlägget Min dag nedan... men jag börjar genast fundera på om jag inte ska kapa av den igen?? Det är roligt med lugg... och nu när håret är såååå dassigt så vore det ett enkelt sätt att göra ngt åt det... Och snart ramlar halva kalufsen av oxå i och med amningen.. haha, ja, tycker jag som har tunnast hår i världshistorien kunde få behålla lite av det som växt ut nu.. men icke :P
Aja, bilderna ovan var kanske inga kalasbilder vad gäller lugg-uppvisning.. men de var de enda jag orkade hitta :P

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag tycker du klär i lugg!

2009-10-28 @ 12:00:45
Postat av: sara

Frisyren du har på andra bilden längst upp var jättefin! Du passar i lugg :)

2009-10-28 @ 16:01:24
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Camilla

Spar håret tills värsta kräkperioden gått över säger mina erfarenheter. Det brukar vara skönt att kunna sätta upp allt i en tofs. Klipp sen om du har lust, för du är jättesnygg oavsett kort eller lång lugg. Kram

2009-10-28 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0