Min dag



Minns inte när jag sminkade mig sist... Lite av den anledningen, och givetvis för att det är min födelsedag, så tänkte jag bjuda ut mig själv på middag med familjen. (Kan oxå ha lite att göra med att vi inte hunnit handla och att jag inte orkar laga mat idag :P)

Bestämde att vi åker in senare till stan istället eftersom Johan slutar klockan 18. Så vi tar en kort shoppingrunda jag och Emil, sen möter vi upp mannen i hushållet och går på ngt trevligt ställe och äter gott. Bebisen har inte visat några tecken på att den är på väg, så jag antar att vi vågar sitta bland folk iaf ;) Är lite mera orolig för Emils humör faktiskt... maken till tjurig :O

I morse blev jag uppvaktad av Emil och Johan med äppelkaka, vaniljsås och en kopp te på sängkanten. Och Ja må hon leva förstås :) Finns ju värre sätt att vakna... ;) Och så har jag mina presenter från mamma att öppna sen, ska bli spännande ;)

Nu är jag 27 år. Igår fick jag mitt första födelsedagskort någonsin som antydde på hög ålder :P Jag minns fortfarande vad jag tyckte om 27-åringar när jag var runt 14. När man var 25-26 då var man fortfarande ung vuxen, med livet framför sig.. men när man är 27-28, då är man minsann VUXEN och mitt i livet med allt vad det innebär...  Slut på alla barnsligheter... när man är 27 är livet ALLVAR...

Jag kan inte påstå att jag känner mig som 27 ;) Jag känner mig snarare som 23??

Kommentarer
Postat av: Sara

Stort grattis :) Hoppas lilltjejen tittar ut före tolv i natt då ;)

2009-10-26 @ 17:28:51
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ha en underbar middag och grattis än en gång!

2009-10-26 @ 19:44:21
Postat av: liah

tack och tack :) och nej, ingen födelsedagsbebis ;)

2009-10-27 @ 08:21:41
Postat av: Tina Wedin

Grattis i efterskott...:)



kram

2009-10-30 @ 23:05:19
URL: http://tinawedin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0