Moving on

Det går framåt :D Ikväll tror jag vi packar in våra kläder i garderoberna, meeeeen vad härligt!!! Är jättesugen på att slänga in lite bilder, men vi har kommit överrens om här hemma att vänta tills allt är färdigt, så jag får väl rätta mig i ledet ;)

Har idag, förutom hjälpt till med sovrummet, oxå pysslat mkt i babyrummet. Satt spjälskyddet på plats, bäddat fint, sorterat om lite i byrålådorna, sorterat lite babyleksaker (inte för att de behövs till en början men de behöver komma bort från emils rum, så lika bra de hamnar rätt med en gång) osv. Och senare ikväll ska jag skruva ihop en hylla och möblera om där inne, hehe, hinner ändra flera gånger till innan hon kommer, men det är ju så roligt :D

Vi fick finbesök idag oxå :) Tuvaluva myskorv!



Magen har ramlat ut ett snäpp idag tror jag! Känns som att den helt enkelt står som ett spjut rakt ut om man jämför med innan. Jag tror det beror på att bebisen ligger lite mera som hon ska nu. Förut har hon haft rumpan åt sidan, och nu verkar hon ligga med baken rätt framåt istället. Hoppas iaf det, det betyder kanske att hon är på väg neröver?

Dagens middag bestod av Korvstroganoff med ris. God och lättsam klassiker som vi ofta glömmer bort... men idag blev det storkok så vi fick ihop några matlådor oxå, gött att ha framöver tror jag! Särskilt eftersom jag brukar glömma bort att äta när jag är trött och mosig i huvudet, som efter bebisen kommit, då är det nog skönt att kunna plocka fram en matlåda istället för att ställa sig vid spisen. Har bunkrat lite matlådor hela veckan som varit, så snart har vi en fin samling i frysen ;)

Nej, nu ska jag ta itu med att packa bb-väskan. Har hållt mig länge nog nu tycker jag ;)
9 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0