Plupp

Igår fick jag höra att min arbetskamrat som skulle få en bebis samma vecka som mig, fött en pojke i lördags :) Superroligt att höra!

Idag fick jag nyss höra att Geir och Marit, våra kära vänner i Norge, som oxå skulle få ett barn samma vecka som oss, fött en pojke idag! De var beräknade till 23:e, så liten tjuvstart var det allt :) Det är Marits första barn och det ska bli så roligt att kunna följas åt med bebisarna framöver. Allt hade iaf gått bra och vi är superglada för deras skull såklart.

Men nu sitter jag här. Gravid och ensam, haha! Det är ju inte utan att jag blir lite avundsjuk... jag vill ju oxå hålla mitt lilla hjärtebarn i famnen...

Kommentarer
Postat av: marty

ja nu e det banne mig inte långt kvar. tänker på dig varje dag. hoppas allt kommer gå bra, håller tummarna! du ringer väl dirrrrrrr???

2009-10-19 @ 21:00:18
Postat av: liah

ja men klart :) moster ska ju få säga välkommen så snart det går!

2009-10-19 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0