Snart är det över?

Ungefär 10 dagar kvar, sedan hoppas jag att lillfisan är här. Snart är graviditeten över och istället får vi en bebis i vår famn... Stora grejer det!! Är lite imponerad över hur det faktiskt fungerar... för att gå från gravid till ammande rent kroppsligt är inget jag ser fram emot... Hejdå fina hy och tjocka hår... hejdå starka naglar och utfyllda välformade kropp... Istället får jag säga hej till kraftigt ökas psoriasis, såriga bröstvårtor, avancerat håravfall, en rejält degig kropp, spröda naglar, torr och fnasig hud... and it goes on and on...

MEN som tack för all denna misär, får jag en bebis :) En liten perfekt rosenskimrande och gudomlig liten mjuk ängel... Med fingrar så små att man inte kan sluta titta, med en hud så mjuk att man inte kan sluta känna... Jag ger dig med glädje all livskraft min kropp snart ger ifrån sig. All näring och prunkande drivkraft, den får du ta med dig ut i livet lilla vän.. för  snart är det du som ska växa och vara vackrast av alla... Skitsamma om jag tappar allt hår och min kropp liknar bulldeg... med dig vid min sida kunde jag gärna ta emot 5 håriga vårtor på hakan om det krävdes... mysigt va? ;)

Det är finurligt hur det funkar... Snart är hon färdigbakad och redo att möta världen... Men, vad jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0