Friday - funday / Saturday - Partyday / Sunday - Bunday

På fredag har jag bjudit hem ett gäng tjejer för att äta mat och umgås över gott dricka. Har sett fram emot det länge! Hur man än vrider och vänder på saker och ting så blir det inte många gånger per år som såna kvällar inträffar, men nu är det dags :) Hoppas på en riktigt kul kväll.

Och lördag då, då stundar 90-årskalaset ;) Micke och Tomas fyller båda 30 och har bjudit in till fest på Marité. Dessutom har de bjudit upp brorsan från Borås som fyllde 30 igår så han ska förstås oxå firas. 30+30+30. Kommer bli så grymt roligt! Rocktema kvällen till ära(vad annars) och det enda problem jag har nu är vad jag ska gömma min tvåbarnsmorskropp i för rockig blåsa... Och håret, och skorna och oj oj oj...

Och söndag - då ska vi baka tunnbröd :P Kavla kavla, grädda grädda, med sprayat stort hår och utsmetat sotsmink... Som upplagt för bakstugan, eller hur... Älskar hembakat tunnbröd och det är ett måste inför jul <3 Barnens farfar är snäll och ser efter de små liven, så vi kan baka för fulla ugnar(frysar). Toppenhelg sanna mina ord!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0