God afton yxskaft

Jag har tyckt illa om min dator de senaste månaderna. Den har varit seg och allmänt trist... Har hela tiden beskyllt mitt mobila bredband som varit än segare...
Till häromdagen då jag kopplar in det fasta bredbandet i hopp om att datorn ska spinna fortare, bara det att datorn förblev lika seg... Det ska inte ta en timme att installera ett program med 100Mb lina..

Så jag har nu varit snäll mot min dator och städat den. Avinstallerat flera stora program, tömt papperskorgen som innehöll 4 Gb skit, tömde alla kakor och cashen och nu spinner den som en myyyycket nöjd (snabb)katt.
Kunde ju kommit på det tidigare? Min dator är ingen värstingdator så det är knappt att den klarar stora program som ligger och kör underprogram... Men nu är den botad, och jag tycker om min mini igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0