No more drama

Nej jag förstår inte, och helst vill jag inte förstå heller... Men det är väl oundvikligt när man får höra vissa saker...
Hur som helst så tackar jag nej till drama, och kanske helst personer som försöker skapa dramatik i våra liv.
Jag vill ha lugn och ro, och jag löser inte mina problem genom att ge andra problem... Det finns roligare söndagsnöjen liksom...

Mitt 2010 har inte varit tiptop, jag har fått kämpa och jag börjar äntligen känna att saker och ting börjar falla på plats. Då vägrar jag att låta denna örfil få mig att vackla till... Nej jag kliver undan och fortsätter istället med mitt.  Energitjuvar, vik hädan!

Kommentarer
Postat av: Suss

Helt rätt!

och när orken tryter kommer du hit med hela familjen och vilar upp dig lite!

2010-12-27 @ 22:19:24
Postat av: Helen

Men bloggar du igen Annelie??

Jag har förstått att 2010 inte varit ett kanonår för dig, men det är såklart ändå tråkigt att höra det.

Håller tummarna för ett sprudlande 2011!

Kram!

2010-12-28 @ 15:00:02
Postat av: liah

suss, tack fina för erbjudandet!



helen, ja jag började ju igen, men utan att nämna det till någon, och vips så läser ni igen, är det inte fantastiskt? ;) SPRUDLANDE låter fint, det kör vi på..

2010-12-29 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0