Tråååååååk


Något jag har gemensamt med mina syskon är att vi tar en jäkla massa kort, och inte minst på oss själva. Jakten på den perfekta bilden pågår ständigt och något de har gemensamt är att de allt oftast lyckas.. Det gör däremot sällan jag... det är sååå lätt att börja fjanta sig och så blir det bara grimaskort... Och kanske speciellt en kväll/natt som denna när sambon inte är hemma och barnen sover. Jag har spring i kroppen och slut på cigg(mitt sömnmedel). Skit på tvn och inget godis hemma... Tråkigt ja!

Kommentarer
Postat av: syrran

måste lägga in en åsikt här...



vi må ta många kort, endel kanske blir bra endel skrattretande. men jag vill bara säga att jag älskar dessa kort. du LER!! med öppen mun! wohoooo! hahah.. kanske inte behövs mer för att visa vilken snygging du är? ;)

2010-12-15 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0