Chills


En sån här sov jag och Meja på i natt, och det var inte varmt vill jag lova!
I kväll byter vi med Johan och Emil, så får vi sova i varma sängen och de ihopkurade på kall-luftsängen.
Grejen är ju att Meja inte alls kurar ihop sig med mig när hon sover (har sovit själv sedan hon var 2 mån, så hon är inte van att sova nära någon annan än nallen) utan när hon sover så rullar hon runt och grejar på egen hand. I morse hittade jag henne i fotändan på sängen, ihopkurad och iskall.
Emil däremot, sover mer än gärna med oss, och det är inte sällan han smyger in på nätterna och kryper ner med sina kalla tår mellan mig och Johan. Så han kan ju kura ihop sig med sin far inatt om han blir kall (om inte det hjälper så får han givetvis plats bredvid mig och Meja oxå)
Men vi har även riggat med flera täcken under lakanet så förhoppningsvis så sover alla gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0