Visitore

Det är ju så ballt... Har brorsan på besök! Det mina vänner händer inte ofta. Han bilade upp från Borås idag, förstå vilken dryg bit att köra själv... var rätt skönt när han kommit fram också, så behöver vi inte oroa oss för djur på vägarna längre...
Emil och Meja blev överlyckliga över morbrors ankomst. Trodde Meja skulle vara blyg, men inte... hon började busa med honom på en gång, och tjöt av skratt så fort hon fick minsta lilla respons... Emil fick fullt upp med att visa alla tuffa Bionicle-gubbar osv... Mäta lite muskler ;)
Jimmy stannar över natten och gissa om Emil kommer bli lycklig när han vaknar i morgon. Han kommer få spela Wii på en fredagmorgon (!) med morbror Jimmy (!!), ingen sensation för en annan, men för en 4 årig kille som tjatar om tvspel hela dagarna och bara får spela på helgerna, är detta ett moment värt att fira :P

Har sprungit på stan idag och fixat det sista inför lördag. Nya strumpbyxor behövdes... och ett halsband... och en eyeliner... och så hittade jag ett par skor, och så skulle det ju passa bra med en svart lykta bredvid de andra... och vips så har jag spenderat för mycket pengar... Ajabaja sockermaja!! Jag har ju bestämt mig för att spara lite pengar... så jag får skärpa mig...
Men, jag är klar inför lördag, och det gör att jag kan släppa det och nu fokusera på fredagen... Gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0