Days go by

Lite bloggande senaste dagarna... har mycket i huvudet och massor av energi. Är ganska entusiastisk inför dopet och kanske framför allt tårtbaket! Har surfat tårtor flera kvällar i rad och nu vet jag hur jag ska pröva mig fram och kanske kanske blir det en väldigt fin tårta :)

Det är inte det enda jag gjort sedan senaste inlägget. Jag har upptäckt att det finns en träningslokal här i området! Eller ja Mari tipsade mig och frågade om vi skulle börja träna ihop, så i söndags tog vi och testade lite. Jag har inte styrketränat innan så jag är helt ny på området! Igår kväll tog vi ett ordentligt träningspass och körde igenom hela kroppen... Ska bli spännande att se om jag når några resultat samt hur mkt träningsvärk jag har imorgon ;) Fortsättningsvis tänkte jag försöka mig på 3 pass i veckan om det funkar.

I morgon lägger jag in lite bilder från senaste dagarna, sitter vid fel dator nu...
Hoppas ni alla har det fint!!

Bjuder på en gammal bild på mig och lillasyster Sophie ;)


Kommentarer
Postat av: Sophie

SÅ ska det se ut! :D you go sister <3

2010-02-18 @ 19:48:34
Postat av: Karolina

Hej!

Träningslokal? Var... jag skulle behöva träna! Tycker det är bökigt att komma iväg till olika träningsställen så om det finns i närheten så vore det ju kanon. Är det för er förening eller hur är det?

Karolina

2010-03-06 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0