Fattigt

Här hemma verkar vi blogga en person åt gången :P Nu när jag har en svacka så bloggar Johan som bara den :) Och det är väl bra!!

Själv har jag inte så mkt att skriva just nu känns det som, tråkigt värre!! Vi har mkt att göra och fullt upp hela tiden och det händer massor av roliga saker som jag tänker att jag ska blogga om, men när jag sätter mig vid datorn så känner jag bara  neeeej.. orka...

Men vi mår bra iaf. Meja har haft lätt/låg feber en vecka, och inget annat som bryter ut... Så med vår tur är vi inlagda på sjukhuset lagom till dopet? Haha, nej va!!!

Emil är 4 år med besked. Antingen är han mysigaste killen eller värsta monstret... Roligt har vi nästan vilket som.

Kommentarer
Postat av: sara

Bara jag får bort magen å jag kan ha mina vanliga jackor igen så kan du få tillbaka din ;) den är verkligen helskön! :)

2010-02-22 @ 21:50:52
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: liah

haha, nejje!!! :) jag har bara frusit som en gris idag, men det beror ju på vädret och inte på jackan :)

dessutom så är den ju din nu :)

2010-02-22 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0