In the summertime, when the weather is fine.....

När det är bloggtorka och dessutom kalltsåinihelvete så hjälper det alltid att titta på lite favvo-sommar-kort :D
Så här följer lite repris-bilder från vår senaste semester påÖland


Emil och farfars bror, älskar detta kort :)


Här började Johan bli långhårig... och han har fortfarande inte klippt sig, hahaha!!


På plats på världens bästa Böda sand på Öland <3


Emil testar att känna på havet, det är lite skrämmande dock.. :)

'
Här går det lite bättre ;)


Mina fina på Ölands kust
(Finns det ngt på Öland som inte är kust? :P)

Mysfika efter en cykeltur


Tjock var jag!!


Nyklippt och såååå fin <3


I Spanien? Nejje, bara Böda :)


Älskar denna plats!!!


Mera sand i öronen :P


Här skulle vi spana in fyren, tyvärr stank det så mkt fågelskit att vi vände, haha!!


Emils ögon slutar aldrig att fascinera mig


Min fina mamma strålar ikapp med solen


Lycka är... att leta skattjakt på havets botten :)


Rally-Kalle


Mysigaste platsen jag känner till
Min familj tillsammans med min familj <3


Emil med sin morbror Roger

Kommentarer
Postat av: marty

åååh vilka härliga kort :)

2010-02-23 @ 11:28:10
Postat av: sara

Vilka otroliga ögon han har! :) Å vad fin du var på gravidkortet! :)

2010-02-23 @ 14:15:00
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0