Latest

Åsa kunde inte göra doptårtan som jag hoppats. Hon svarade att hon hade för kort om tid samt för lite tårtgrejer hemma nuförtiden, men att hon gärna velat, så det var ju trist.

Nytt försök: frågar Helena, en gammal klasskompis som oxå är riktigt duktig med tårtor, jag hade henne i tanken redan från början men trodde hon, som är florist, lagt ner tårtbakningen. Hon ville oxå, men skulle ha dagiskalas den helgen och fira sin dotter all övrig tid. MEN jag fick låna alla hennes tårtsaker PLUS att hon erbjöd sig att visa mig....

SÅ nyaste nytt är alltså att jag ska göra doptårtan själv! Det gjorde jag iofs till Emils dop oxå, men då var det klassiska prinsesstårtor och buckliga var de!! Nu blir det sugarpaste och grejer, och helst inga bucklor så wish me luck ;)

Det önskade nog denna tjej att någon gjort ;)

Bild från google


Kommentarer
Postat av: tess

Åh spännande =) Ser fram emot resultat... hi hi...

2010-02-12 @ 21:55:40
URL: http://karlekenoverleverallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0