Lik vem?

Grejen att byta ut profilbilden på fejjan till ngn man sägs vara lik är lite rolig.
Många får in fullträffar!

Jag funderade en stund på att göra detsamma, men kunde inte bestämma mig för vilken av alla jag skulle bestämma mig för? Trots allt har jag fått höra att jag är lik både den och den. Även om jag inte riktigt håller med alla gånger?
Häng med här bara ;)


Claudia Schiffer
Fick jag höra nu senast


Inge De Bruijn
Sa en kille i krogkön för massa år sedan att jag var lik, efter jag sa till honom att han inte behövde tränga sig bara för att han trodde att han var Beckham(han såg ut som att han försökte efterlikna Beckham iaf...), "men durå, du är ju faktiskt lik Inge de Bruijn och hon är ju faktiskt fulast i världen" haha, där fick jag ;)


Pamela Andersson
Jo, jag brukade få höra det i högstadiet,
men det fanns väl inte så många olika ansikten på tvn på den tiden..


Jeri Ryan
Min syster ringde upp mig en sen kväll bara för att berätta att jag var på tv...
Hon kollade på Boston public :P


Gry Forssell
Haha, Johan har mobbat mig sedan vi träffades för att jag är lik Gry :( Haha


Rihanna
Kanske något drag? Men det är nog för att jag har ngt drag gemensamt med min syster, och hon ser i princip ut precis ut som Rihanna

Inger Nilsson
Haha, som barn var jag väldigt lik Pippi.

Någon som har listat ut den gemensamma nämnaren på dessa människor? Förutom att alla är lik mig förstås ;)
Alla har en stor-jävla-mun!!!
Bredflin-allan!!

Kommentarer
Postat av: marty

vilken syster ser ut som rihanna? =/



och yes... jag tycker VERKLIGEN att du e lik hon i boston public.. skrämmande lik :)

2010-02-06 @ 13:35:10
Postat av: Desiree

jag tycker du är lik Jeri Ryan. Riktigt lik faktiskt =)

2010-02-07 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0