Maskeradplanering pågår

På lördag har vi maskerad. Emil har bjudit dagiskompisarna samt kompisar han gärna umgås med utöver de på dagis. Många barn kommer så det kommer bli jätteroligt!

Men min insiration har uteblivit hittills, jag som brukar tycka det är såå roligt att planera och ordna och dona. Denna gång så säger det dock bara *poff* i hjärnan när jag försöker känna entusiasm...

Jag tycker givetvis att det ska bli jätteroligt och jag kommer att ordna allt som vi tänk hittills, men jag önskar bara att jag hade lite inspiration för att ordna det jättefint och speciellt...

Nu ska vi ju ordna maskeraden i lokalen i bostadsföreningen och den är väl kanske inte så jättepiffig, men det finns bra med utrymme och bara barnen kan springa omkring så brukar underhållningen vara löst ;) Haha..

Jag hade satt OSA idag så nu borde jag veta hur många som kommer, så imorgon går startskottet. Här ska fixas och donas, ballonger blåsas och muffins bakas :)

Tills dess tittar jag på bilderna från kalaset vi hade förra året, kanske lite idéer infinner sig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0