Not my way...

Det går lite ont...
Igår tinade jag tårtbottnarna i godan ro... upptäcker sen på kvällen att Emil tagit en 7x5cm stor bit av en av bottnarna.... Bara att göra en ny!!
Skulle baka bullar på dagen, tills jag upptäcker att jag är utan både jäst och mjölk, dessutom är mina sista pengar på Johans konto av ngn onödig anledning... och då han jobbade hela dagen blev det inga nya ingredienser förrän på kvällen, men då skulle det bakas tårtbotten :S
Idag ska jag duscha, hämta Emil på dagis, baka bullar, till frisören, tina tårtbottnar igen, göra fyllningar och fylla tårtorna, städa undan från alla golv, vika en tvätt, hänga en tvätt, tvätta en till tvätt... och vika färdigt servetterna...
Allt detta hade nog flytit på bra, om det inte vore för att jag fått 3 timmar sömn inatt.... det plus att jag sov dåligt redan natten innan... INTE vad jag behövde den dag allt ska bli färdigt!!!
Tycker det mesta gått fel senaste tre dagarna.. och jag undrar vad sjutton jag gjort för ont för att saker och ting bara ska jäklas?! Fast iofs så har väl karma lite att ta igen på mig eftersom jag fått turen att få två underbara friska och fina barn... så nu ska jag gäspa, bita ihop och hugga tag i sysslorna!!

Kommentarer
Postat av: tess

Oj då... trist med strul. finns det nåt vi kan göra, anything.. låna ett barn eller två? handla? NÅGOT? bara hojta till ;)

2010-02-25 @ 15:38:33
Postat av: liah

fina snälla du!! finns massor att göra, men familjen är på ingång från söderöver och de har lovat att hjälpa till :) men tack för erbjudandet!!



för övrigt går det skitbra, nu har jag maränger i ugnen :P

2010-02-26 @ 03:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0