Numb

I kväll har jag en sån där kväll då jag bara känner mig helt avdomnad energimässigt... Lite skillnad från i går kväll då jag ställde mig och bakade massa mini-cupcakes kl 23... Men goda blev dom!

Såna här kvällar brukar det hjälpa med ngt riktigt bra på tv, då kan jag koppla bort mina egna tankar och hoppa rätt in i dramatiken på dumburken... smidigt ;) Men just i kväll är det bara skit på tvn!

Som rågen på allt så är Meja inne i en tillväxtperiod så hon vill äta hela tiden, men det går inte riktigt bra för mjölken vill inte samarbeta...alls! Har haft lite mjölk i två dagar nu så stackars tjejen som vill äta mera, har fått mindre än hon brukar :/ Förut kunde jag pumpa ut 120 ml efter 2-3 timmar, igår fick jag ut 90 ml och nu får jag bara ut 60 på sin höjd! Hon har fått äta oftare men det hjälper inte...

Aja, hon är iaf tapper min lilla docka. Hon är såklart lite mera gnällig än vanligt, men hon tål att vänta bara jag pratar med henne eller bär henne i famnen... Jag ger det en dag till och ökar inte mjölkmängden så blir det ersättning tills det är som det ska.

Men ett är ju iaf säkert, och det är att jag måste sluta stressa... OCH få mera hjälp med allt som ska fixas... Den här sambon jag har skulle ju kunna ta och ge mig ett handtag eller två, eller 40!! För stressen kapar mjölproduktionen rakt av... och fan om jag måste sluta amma... Nej, det går icke!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klipp sönder sladden till tvn vettja! ;) då kanske det blir fart =)

2010-02-10 @ 23:33:32
Postat av: liah

nej då kan jag ju inte sitta och slappa framför den :P

2010-02-11 @ 12:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0