Off we go!

Snart är stunden kommen. Imorgon är det maskerad för hela slanten! Önskar jag haft tid att ordna ngn mysig utklädnad till mig själv men tyvärr... Hade varit grymt att välkomna gästerna som Bamses farmor ju ;)

Bullarna är klara och kakorna lika så. Godispåsarna packade och tårtorna fyllda. Garnering samt ballongblåsning utför vi imorgon innan kalaset, annars blir det lite bökigt att bära, även om det inte är så långt....

Ska bli riktigt roligt att se vad för figurer som dyker upp i morgon, om det kommer en vandrande svamp kanske? :D

Det enda strulet hittills har varit sena anmälningar. Jag hade 16 barn att förse med fika och godispåsar lagom till onsdag, då jag satt stopp för anmälningar, för att hinna fixa till alla osv, som man brukar göra. Men ändå hör det av sig föräldrar ikväll och frågar om deras barn får komma, trots att föräldrarna glömt anmäla dem innan onsdag... Så nu har jag 3 barn till att fixa till, och det är klart att de ska få komma! Men de får annorlunda godispåsar :/

Roligt med så många som vill komma, verkligen, men lite trist att de inte hört av sig i tid när jag bett om det... Nu blir det olika godispåsar till olika barn, och det blir fel!! Jaha, varför får Tomas en sån påse med sånt godis i? undrar Lotta med annorlunda godis i sin påse...

MEN, huvudsaken är ju att vi har roligt. Vi får leka lite lekar och fika så gott det går. Och titta på allas roliga utklädnader förstås :D Här ska kalasas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0