Perfect på fat

Istället för att sova så kikar jag på doptårtor...
Sedan hittade jag DEN doptårtan..
så nu kommer jag absolut inte att  kunna somna...
Kommer ligga och tänka febrilt på vem som skulle kunna göra en liknande..
Och är det värt alla pengar för en tårta?
Åh, tänk om jag hade kunnat göra en själv!!
Så kommer jag ligga i sängen om en stund...

Sedan när jag väl somnar kommer jag att drömma om den vackraste tårtan av alla!
Och ja den ÄR det, för den har vunnit Finaste tårtan på alltombarn.se,
så jag överdriver inte ens :)

Kolla bara:


Inas insikter - tjejen som gjort den...

Kommentarer
Postat av: tess

Känner inte johan åsa tillräckligt för att fråga ;) Hon är grym på tårtor och skulle göra en minst lika fin =) http://daresweets.blogspot.com



2010-02-10 @ 07:42:22
Postat av: liah

meh, hade glömt bort att hon gör tårtor!! :O det ska han absolut få ta reda på, annars får jag fråga själv :) och så får du hålla tummarna för att vi tycker det är värt kostnaden ;)

2010-02-10 @ 10:05:08
Postat av: Tina

ja precis Åsa Rimmi fråga henne:)



Jag kan fråga henne annars, känner henne:)



kram

2010-02-10 @ 20:00:42
URL: http://www.tinawedin.se
Postat av: Anonym

tack tina, jag skickade nyss iväg ett mail till henne, och får hoppas att hon hinner/har lust.

säger hon nej så kan du få fråga henne igen ;)

2010-02-10 @ 21:43:44
Postat av: Suss

och du, glöm inte Helena heller!

2010-02-11 @ 23:38:36
Postat av: liah

suss, tur du sa det, för åsa kunde inte och jag trodde helena bara pysslade med blommor nowadays!

2010-02-12 @ 09:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0