Gifts

Emil har fått jättefina presenter.

En handgjord tavla från sin kusin tuva
Bionicle-robot av farbror Jens & Mian
Wii Madagaskar kartz med tillhörande ratt av sin morfar & Randi,
Kläder och hemstickad halsduk av sin farmor och farfar
Bakuganklistermärken till sitt samlingsalbum av farmor och farfar
Tumhandskar av min faster,
Hopprep som spelar musik och ihopvikbar boll av sin mormor, Tony och mostrarna J + S
Bakugan startpaket och Panda till Sleich-samlingen av sin mormor, Tony och mostrarna J + S
Ett kilo ritpapper, penna med sudd, pennvässare, microbil av min mormor och morfar
Pengar att spara, en sagobok, en "lär dig skriva bokstäver"-bok av min mormor och morfar

Tack tack tack fina ni!! Jag frågade Emil om han tyckte att ha fått bra presenter och han svarade "Ja, jag har fått jättetuffa presenter" och tro mig, det är ett BRA  betyg ;) Ledsen om jag glömt att skriva upp ngt nu, men det är kväll och jag är lite segtänkt :)

Han har även fått presenter av oss, bl.a



Cykel ännu ej inhandlad
Terminator (bumblebee)
Gogos - små figurer han samlar på
Star Wars plyschdress
Schimpansfamilj + tvättbjörn till sin Sleich-samling
Stickad brun tröja
Ugglemössa
Bakuganklistermärken
Tigerpenna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0