Välkommen

Tog bort lösenordet för en dag eller två. Så välkommen hit ni som inte läser här i vanliga fall :)
Här skriver jag om vår vardag, om familjen och barnen och lite annat jox, om egna tankar och pladdrar på.

Anledningen till att jag har lösenord på bloggen är för att jag vill veta vilka som ser bilder på barnen och tar del av deras vardag såväl som min. Så det finns inga hemligheter här och alla är välkomna. Detta är  helt enkelt ett smart sätt jag anammat från andra, och det funkar hur bra som helst.

Vill ni fortsätta läsa så skicka ett mail till [email protected] så får du ett lösenord. Om låt säga två dagar så behöver du det för att fortsätta läsa.

Bjuder på ett kollage från en dag för exakt ett år sedan, innan Meja kom, helt random bilder på helt random aktiviteter, men så kan det se ut:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0