4 år

Snart fyller Emil 4 år... En dryg vecka till är han 3 år. Fortfarandre småbarn. Nästa måndag blir han BARN. Jag blir nostalgisk, nästan lite sorgsen när jag inser att min lilla kille inte längre är så liten... Bebistiden med honom kommer aldrig åter, det förgångna är förbi!! Men vi har haft väääldigt roligt under tiden, och oj så roligt vi kommer ha framöver! Vår busiga och roliga pojke slutar aldrig att förvåna oss och han lyckas alltid att få oss att skratta med alla upptåg han har för sig. Hans hjärtliga skratt är det bästa som finns!!!

Några av alla favoritkort(och många har det blivit under åren):

Kommentarer
Postat av: Caroline Hanning

Vilka fina bilder, söt pojke=) Och vad fin du var i magen =)

2010-01-23 @ 12:21:55
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com
Postat av: tess

Åh fina fina killen....redan så stor =)

2010-01-23 @ 18:39:21
Postat av: tess

Tredje gången idag jag är in o kikar på dom här bilderna... ha ha... han e verkligen såå fin... en perfekt mix av mamma o pappa, dina färger blandat med johans drag o mixat en stund ;) sååååå söt =)



För övrigt älskar jag bilden på dig när du e gravid med honom... gorgeous....

2010-01-23 @ 22:30:36
Postat av: liah

tack flickor :D



och tess, bilden med såpbubblorna som du tagit är UNDERBAR!!

2010-01-23 @ 23:40:02
Postat av: Caroline Hanning

Så sant så sant =) Iofs så är ju grejen att den ska tömma mina energidepåer dom första dagarna men det är precis som du säger klokt att vara frisk. Jag är sällan sjuk längre än två dygn (blir sjuk ofta istället) så förhoppningsvis är jag piggare imorgon men iofs så är ju söndag en ganska knasig dag att starta en diet på =)

2010-01-24 @ 00:36:01
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com
Postat av: sara

Vilka fina bilder å vilka ögon han har :) Jättesöt! :)

2010-01-24 @ 12:09:44
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Maria M

Underbara bilder. Tänk vad tiden har gått fort.

2010-01-25 @ 21:09:41
Postat av: liah

Eller hur Maria :) Har tagits massor av fina kort på våra grabbar genom åren. Haha vad lustigt det känns att skriva 'genom åren' men det är ju faktiskt flera år, även om det känns som igår...

2010-01-26 @ 00:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0