Chilly

Ikväll tog jag årets första promenad. I -28 grader!! Med musik i öronen var det hur härligt som helst så detta ska jag fortsätta med! Om jag tappar inpirationen någon kväll så kan jag inte skylla på kylan för den var inget problem, nej jag ska tänka på ett par snygga jeans och så ska jag ut och gå med ny inspiration ;)

Varannan kväll blir det alltså till att promenera efter barnen somnat, eller iaf efter Emil somnat. Och så har jag utmanat Johan att promenera de kvällar jag inte gör det... Får hoppas att han hakar på för oj så mycket bättre man mår när man rör på sig!

När kylan lagt sig lite och det är än mer behagligt ute så ska jag ta ut svängarna lite och gå längre sträckor men det får bli senare det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0