Coming up i almanackan

Nu har jag sagt hejdå till mamma & co för den här gången. Imorgon åker de ner till Ornunga igen. Årets första event är nu över och vi får snart ta och plocka ihop julen. För nu måste den väl vara över, trots att jag inte vill! Johan skulle köpa julmust på Maxi idag men kom hem utan och sa att det inte fanns :O Julen är död :| För inte luras han?

Nu byter vi handskar och siktar in oss på 1 feb. Då fyller Emil 4 år...!! Stooor kille <3 Det ska ordnas kalas här hemma samt dagis-kalas. Har planerat lite smått inför en maskerad :) Presenter ska inhandlas och lillkillen ska förberedas.

Sen sista helgen i februari ska jag försöka boka kyrkan för dop :) Så även det ska planeras och styras upp. Dopklänningen ska sys och inbjudningskort skickas ut. Drömmer lite om ett fjärilstema men vi får se vad som hinns med! Svärmor inhandlade fina sidentyger i Peking till klänningen så det ska bli roligt att se vad resultatet blir!

Sedan tror jag banne mig att vi har en lugn marsmånad! Och det vill jag oxå ha, för det har varit full rulle ända sedan i höstas. Det skulle renoveras innan Meja föddes, sedan när hon kom blev vi inlagda på sjukhuset i omgångar och sedan skulle det fixas och städas inför jul och stressas med julhandel och övriga julbestyr, sedan nyår  och nu har vi ett par saker kvar (ovanstående) seeeeeeen kan jag slappna av! Sedan är det påsk ;) Eller kanske är det jag som ska sluta stressa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0