Längtar

Snart är det ju dags för dop. Jag längtar ihjäl mig rent ut sagt! Men inte efter att stå längst fram i kyrkan och skruva på mig på grund av alla extra graviditetskilon.. Nej jag längtar ihjäl mig efter min familj!!!

Alla mina syskon kommer, mina föräldrar med respektive, mormor och morfar, morbror med kusiner, faster osv... Jag som spenderar så mycket tid med att sakna dem... ska få träffa alla samtidigt!! Dessutom kommer syster + pojkvän + litenpyttevovve bo här över helgen så vi kan umgås alot :) Undrar om sist vi träffades ALLA samtidigt var på Emils dop?


Kommentarer
Postat av: Desiree

Vi ska ha dop nu den 20/2 =) Gillar inte riktigt heller tanken på å stå där framme nu när man har dessa jäkla extrakilon kvar! Men men lite roligt är de =)

2010-01-27 @ 21:41:55
Postat av: Caroline Hanning

Dom var visst lite lika, han till höger längst upp alltså=)

2010-01-31 @ 23:07:04
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0