Mamma och Meja

Det är roliga dagar nu. Älskar att ha lite mera familj här! Igår besökte vi i samlad trupp (vi + mamma, tony, jenny & topi) min morbror och hans familj i Österåsen. Mycket trevligt. Idag besökte vi min mormor och morfar i Lit. Oxå mycket trevligt. Känns väldigt speciellt att samlas 4 generationer. Är såå tacksam för att även mina barn får lära känna mina morföräldrar :)

Att ha min familj nära gör mig glad. Lycka vore om de flyttade upp!!! Det vore en helt ny värld att få lägga Meja i vagnen och ta bussen till mamma för att äta lunch ihop... Eller träffas på stan... Vardag för många, men något som jag aldrig kunnat göra! Mamsen lilla, det är dags snart!!

Och mina systrar :) Igår sov de över här, vi kollade film och myste. Hoppas vi hinner med ngn till kväll innan de åker hem på lördag! Sen träffas vi inte på ett tag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0