Måndag

Idag är det ny vecka igen och det glädjer mig enormt mycket!! Efter förra veckan med vattenkoppor och mjölkstockningAR (jodå, åkte på det två dagar efter förra gången, en gång till fast på andra sidan) så längtar jag till våra rutiner!! Att vara hemma 5 dagar och dessutom inomhus konstant, gör ingen lycklig tror jag, och allra minst en trött halvkry mamma som får dåligt samvete ingen av barnen fått friskluft på nästan en vecka...

Helgen har vi dock varit ute iaf korta stunder. Emil fick lyckligtvis åka skoter en sväng med sin farfar oxå när han sov över där från lördag till söndag. Och handlat mat har vi gjort!! Haha, tror aldrig vår kyl varit så tom någon gång som den var 15-21 jan, givetvis de dagar vi var fast hemma med vattenkoppor och behövde en välfylld kyl... Men men, en vän kom till räddning och handlade en påse kylvaror till oss(tack Mari!!!). Det efterlängtade barnbidraget kom tillslut så vi fick handla upp förrådet lite. Samma visa varje januari... men det är vi väl inte ensamma om?

Imorse pallrade vi oss iväg till öppet kyrkis och hade mysigt och sedan på väg hem tog vi massa kort, bl.a det ovan. Emil gjorde snöänglar varvat med att kasta sig på backen i ren protest för att han inte orkade gå... latmask <3 Men gå fick han!!

Ikväll ska jag se New moon. Fick tag i en riktigt bra version verkar det som så jag tänker låtsas att jag är på bio iaf!! Hjärtat slår dubbla slag när jag tänker på att jag snart får se den. LYCKA!! Fan ta den som stör mig efter kl 21 ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Helen

MEN!! Kan inte vi få låna den när du sett den? Slänga över den på min mobil kanske?

2010-01-25 @ 16:16:50
Postat av: liah

but of course!! :)

2010-01-25 @ 17:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0