Meja Lilly Marie

Japp, nu har jag bokat dopet i Lugnviks kyrka. Samma kyrka som Emil döptes i. 27 februari smäller det :)
Lilltjejen ska nu officiellt få sitt namn. Men jag måste erkänna att hon är riktigt namnlös än så länge... :O Jag har inte skickat in papperet till skatteverket ännu...! Hon har ju haft sitt namn sedan dagen hon föddes, så det beror inte på det, utan ren och skär lathet från min sida. Och Johans.

Så idag ska jag skicka papperet som legat på köksbänken, ifyllt sedan länge, med ilfart till myndigheterna så det blir ordning på torpet.
Lilla flickan Hallin ska få sitt namn.

Bild från Google


Kommentarer
Postat av: Sara

meeen min födelsedag.. = ) ha den bästa dagsen då, för de ska ja ha. så hoppas vi på bra väder. =)

2010-01-19 @ 20:06:04
URL: http://lijaasall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0