Men?

Har suttit och bläddrat igenom förra bloggen för att bena ut vad som hände 2009. Mitt kära 2009. Jobbar på ett inlägg om det men jag fastnar hela tiden i alla gamla inlägg och minns med glädje allt roligt vi gjort :)

Men så stannar jag till ibland och tänker, vad hände? Förut var min blogg ganska rolig och lättsam? Eller ja, rolig och rolig, men iaf varierande.. inte endast "idag har jag gjort"-inlägg som det så ofta blir nu...


Jag ska försöka hitta tillbaka. Men först ska jag ägna mig åt min familj. Mamma, 2 syskon samt deras far kommer upp i morgon :D Jag älskar att ha dem här!!! Och så kommer de träffa Meja för första gången, oj så roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0