Senaste uppladdningen

Jag vet att jag snålat med bilder senaste tiden.. Trist!! Här kommer några bilder från veckan som gått, orkade dock inte redigera eller beskära, har hög feber och mjölkstockning så jag längtar efter lite kvällsfika och sedan sängen. Trevlig helg alla!!



Vadå har jag legat på sjukan för undervikt?? ;) Chubby Meja!!



Vill oxå ha laptop :)


Mitt försök att få Meja att vrida huvudet åt vänster; ta bort alla leksaker från höger sida :P Elak mamma :O

Och det gick ju galant... :S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackare. Mjölkstockning är inget vidare. Hoppas att du mår bättre snart. Kram

2010-01-16 @ 00:01:52
Postat av: sara

Stackare! Hoppas det går över snart.

Å vad söt hon är! :)

2010-01-17 @ 15:52:05
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Desirée

Jätte fina bilder! jag tackar gud för att jag aldrig haft mjölkstockning, kan tänka mig att de INTE är skönt! Hoppas du mår bättre snart!

2010-01-18 @ 20:39:41
Postat av: marty

världens finaste syskonbarn <3

2010-01-22 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0